Google+

söndag 8 september 2013

The end of the helg...

Då är det söndag. Vilket innebär att ännu en träningsvecka är slut och trots en resa så har jag lyckats klämma in en hel del av den planerade träningen. Det som har blivit lidande är cyklingen som jag endast kunnat få till under två dagar, i torsdags och i fredags. I fredags sprang jag dessutom del av vägen hem så då blev det bara en tur. I helgen har det inte blivit så mycket mer träning utan mest vila, utflykt och fix i hemmet. I dag fick jag dock lite abstinens och sprang en sväng, tänkte att det skulle få mig att vakna till lite ut helgkoman. Har varit onödigt trött och seg hela helgen. Men i morgon är det måndag och då ska jag nog vakna till igen. Dags att dra igång nästa veckas träning. Lite mer löpning och lite mer styrketräning, det blir nog skoj. Nog om det. Här kommer några bilder från helgen.

Uppe på åreskutan!

Kabinbanan i Åre




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar