Google+

lördag 12 oktober 2013

Vilodag med inslag av loppis.

 Jag har inte tränat ett dugg idag. Ganska skönt faktiskt, även om jag har känt mig sugen. Idag hade jag egentligen ett kettlebellpass att köra, men jag kände mig tyvärr lite halvkrasslig imorse så jag struntade i det. Jag är inte så sugen på att blir förkyld så jag tänkte ta de lugnt i helgen och hoppas på att det inte blir nåt mer av det. 

Idag blev det däremot en utflykt till svärmor där vi åt en god lunch och god fika. På väg hem fick jag äntligen chans att gå på en bra loppis med ganska många vinylskivor. Jag hittade några som jag fick med mig hem. Det blev mestadels progressiv rock med koppling till Genesis plus lite annat. 


Jag har dock inte suttit helt stilla hela dagen utan hann faktiskt med att gräva upp ett litet hörn av vår odlingslott. Den är helt överväxt och har inte orkat ta tag i den innan. I morgon ska vi ge oss på odlingslotten igen och se om vi kan få lite ordning på den. Vi hoppas kunna sätta dit ett par bärbuskar till. 

Nu ska jag ta det lugnt i soffan och titta på nåt dåligt tv-program, inte så svårt att hitta såna nu för tiden! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar