Google+

tisdag 1 oktober 2013

Kettlebellibompa och avlösning i VAB-fabriken!

I dag var det återigen dags att vabba. Den här gången visste jag dock om det när jag vaknade så jag han inte cykla till jobbet. Jag gick däremot upp samma tid om vanligt och åt frukost. Direkt efter frukosten körde jag ett snabbt kettlebellpas, Kettlebellpass 1 för att vara exakt. Det är det jag brukar göra på tisdagar, inget undantag idag alltså. Eftersom Irma vaknade när jag åt frukost så blev det träning till Bolibompa. Nån gång ska ju vara den första! En ny träningsform föddes, Kettlebellibompa!

Kettlebellibompa
Efter en dags lekande och medlande mellan systrarna Berg så blev jag under kvällen "avlöst" i VAB-fabriken och gav mig ut på en löprunda. Det var helt vansinnigt vacker ute, jag prickade nog in precis den tiden då himlen var som vackrast. Alldeles rosa/röd med fjällen långt bort vid horisonten. Jag tog en bild med mobilen, men den gör inte färgerna rättvisa! Det blev hur som helst en löprunda på 6 km i behagligt tempo. Nu blir det chips och dipp! Trevlig kväll!

Solnedgång

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar