Google+

lördag 21 januari 2012

Snow Skiing!!!

Idag tog jag mig en skidtur här på Frösön. Det blev två varv på en trevlig 5 km runda. Klockan stannade på ca 50 min och tyckte även att jag hade åkt 10.6 km, så jag antar att varvet kanske var lite längre än 5 km. Det har jag bestämt i alla fall. En klocka med GPS måste väl ändå vara exakt och noggrann? Det var en trevlig tur oavsett. Det var lagom kallt, bra glid och hyffsat fäste. Det var dessuom inte så mycket folk i spåret så jag slapp avbryta för omkörningar. Det enda som var en gnutta störande var kvinnan som envisades med att köra mot åkriktningen. Men eftersom hon klev ur spåret vid möte så var det inte så farligt.

Nu ska jag ta det lugnt i soffan och titta på Thor.

Dagens titellåt: Snow Skiing med The Arousers.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar