Google+

måndag 3 januari 2011

Jodå, så att ehhhh.....

Då var det alltså ett nytt år. Kul! Ska det bli i år jag uppnår mitt livs bästa form? Det brukar låta så i början på varje år. Men man vet ju aldrig! Jag kanske lyckas få till nån form av bra planering så att det funkar med träningen.
Avslutningen på året var inte direkt imponerande. Senaste inlägget skrev jag för länge sen och tyvärr så var det nog ungefär lika länge sen jag tränade med nån ordning! Jag har tränat ungefär fyra gånger sen sist. Tre löprundor och en skidtur. Skidturen och löprundan genomfördes i helgen, så de räknas egentligen till årets insats!
Jag hoppas kunna komma igång igen snart, ta mig ut i spåret med mina nya längdskidor och även fixa ett träningskort på nåt trevligt ställe så att jag kan jonglera lite med kettlebells igen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar