Google+

lördag 7 juli 2012

Tillbaka igen, igen...

Sist jag skrev så tror jag att jag påstod att jag var tillbaka igen. Det kan man inte påstå att jag var. Nu gör jag ett försök till. Våren har varit lite upphackad av sjukdom och skador och jag har egentligen inte kommit igång med nån seriös träning förrän den senaste månaden, skulle jag gissa. Har lite dålig koll. Jag har dessutom hunnit bli varslad och uppsagd och är nu arbetsbefriad. Men jag har ny anställning som drar igång i början på augusti. Så det löste sig trots nedläggning av ÅF Technologys verksamhet i norra Sverige. Antar att det är för jobbigt dem att resa upp. I vilket fall som helst. I morgon är det dags för Vansbrosimningen. I år med våtdräkt och med lite mer seriös träning i bagaget. Dock lite dåligt den sista tiden innan loppet. Men det ska nog gå bra. Rapport i morgon, kanske. Nästa grej är halvmaran Jämtland på fötter som går av stapeln den 21:a. Inför den har jag mest tränat den senaste månaden. Fick problem med ett knä, löparknä, och kunde inte springa så mycket, varken snabbt, långt eller länge! Nu har jag dock tagit mig igenom några längre pass på runt 15 km utan problem. Förhoppningsvis blir det några fler och nåt lite längre. Om någon som läser ska simma i morgon så önskar jag lycka till!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar