Google+

måndag 14 oktober 2013

Lite snack och en massa bilder!

Dags för en kort uppdatering. Jag var inte riktigt klar med dagens träning när jag skrev förra inlägget. Sen dess har jag cyklat hem och faktiskt sprungit en tur på Östersunds skidstadion, precis som jag hade tänkt. Inte så mycket att orda om, hade tänkt testa sulorna i mina dubbade terräng-/vinterskor men glömde dem hemma. Det blev istället en tur med originalsulorna för att känna på hur det är att springa utan specialsidor, så jag har nåt att jämföra med när jag i fortsättningen springer med sulorna från FootBalance. Det kändes lite instabilt och jag gled runt i skorna, borde bli bättre med sulor. Det var allt för idag. Här kommer några bilder från dagens tur.

Uppladdning (tack Lisbeth)
En flack stig
Utför
Utför
Uppför
Uppför
Solsken
Underbart!

 





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar