Google+

torsdag 12 februari 2015

Proteinbars från DELICATO!!!

I mitt förra inlägg delade jag med mig av ett recept på hemmagjorda proteinbars. De bestod av naturliga ingredienser förutom själva proteinpulvret. Det var dock ett ganska rent proteinpulver utan massa tillsatser, men ändå ganska naturliga. Man skulle kunna säga att mitt inlägg också var lite kritiskt till färdiga proteinbars som finns att köpa. Det kan vara så.

Nu har jag dock fått reda på en nyhet, som eventuellt gör att det kan vara värt att köpa en proteinbar som är lite mer "konstgjord". Tydligen så tillverkar Delicato proteinbars, som smakar Delicatoboll eller Punchrulle (dammsugare)! Det måste väl ändå vara ett riktigt genombrott! Fikarasterna på jobbet är räddade. Nu kan ni äta proteinbars utan att få konstiga blickar från kollegorna. Det står ju Delicato på förpackningen! Det var bara det jag ville säga.

Delicato Proteinbar, Delicatoboll!!!
.

Varning för reklam!

Skulle ni vara intresserade av att testa dessa så finns de bland annat på Gymgrossisten.com. Köp en hel låda när du ändå är igång.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar